zondag 4 januari 2015

What I like about Japan

Yo mensen!

Vandaag ga ik jullie wat dingen vertellen die ik leuk vind aan Japan. Op het moment dat ik dit online komt zit ik namelijk als het goed is ergens in een vliegtuig/vliegveld/trein etc. terug uit Japan, iets dat voor mij nu nog 1,5 week duurt. Daarom leek het me leuk om gewoon er iets over te vertellen.

1. Kleding

Japan heeft echt super leuke kleding, en wat ook fijn is dat ik eindelijk normaal broeken pas, en dat hij niet te lang is, of bij de heupen te smal, iets wat ik vaak bij Nederlandse broeken wel heb. Verder zijn vaak de printjes ook vet, en omg, de vorige keer hadden ze er fleace pyjama's. Als ik je een ding kan aanraden, zijn het wel flease pyjama's. I can not live without them.

2. Het weer

Alhoewel het weer echt niet altijd een sprookje is, is het als je er aan went toch wel fijn. In het gebied waar ik heen ga is het 's winters niet koud, met vaak wel sneeuw. In de zomer kan het er wel 38 graden worden! Dan is het wel een beetje killing, maar oke.

3. Mijn familie weer zien

Dit is toch denk ik een van de mooiste dingen voor mij persoonlijk. Vrienden van mijn moeder en familie weer zien. Het is zo mooi om te zien hoe ze zijn veranderd (ik zie ze waar 1,5 tot 2 jaar niet, en vooral mijn nichtje veranderd in zo'n korte tijd) en om te zien dat het goed met ze gaat.

4. Kantoorartikelen

Kantoorartikelen? Whut? Ja. kantoorartikelen ja. Gummetjes, pennen, potloden, memo blaadjes, etc. Ze zijn er vaak in allerlei soorten en maten. Met verschillende kleuren, geuren, printjes, personages  uit bijvoorbeeld pokemon, hello kitty en rilakkuma (als je die niet kent, please, google ff. Its to cute!!)

5. Het eten

Jup, het eten. Heerlijk. Wat dacht je van dingen als fanta grape (Heerlijk!) Warme chocolademel uit blik uit een straatautomaat die bijna op elke hoek staat, noedels, rijst, sushi, motchi (niet bekent in Nederland, maar ik vind het heilig!), een bepaald soort drinken dat hier niet te halen valt... Omg ik krijg honger...

En dit was het alweer. Sorry dat het niet al te lang is, maar ik ben bezig met een buffertje opbouwen voor in Japan, hoop dat jullie het begrijpen.

Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden, en tot de volgende keer!

- Zou jij ooit Japan willen zien? Let me know in de comments! -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten