zondag 21 december 2014

levens ergernissen van een blogger genaamd Karin.

Yo mensen!

Vandaag is de dag dat ik een paar levens ergernissen met jullie ga delen. Waarom? Om dat ik volgens mij wel genoeg te zeuren heb. Dus, ben je benieuwd naar mijn ergernissen? Kijk mee!

1. Slome laptops

Misschien zullen sommige dit wel herkennen. Ik heb een redelijk oude laptop, en die is het een beetje aan het begeven. Ik kan dus absoluut geen tags of andere normale praat video's meer maken, alleen omdat meneer laptop het leuk vond om even heel erg sloom te worden. Dus opzich covers met alleen een foto en de muziek apart wil nog wel, maar veen andere dingen niet meer.

2. Nagelbijten

Misschien zal niet iedereen dit begrijpen, maar oke. Nagelbijten. Het ziet er lelijk uit, het is ranzig, het is totaal overbodig. Maar je kunt er helaas ook niet zomaar mee stoppen. Je moet echt zwaarder geschut inzetten voordat je er mee kunt stoppen.

3. Slechte telefoons

Typisch mij weer hoor, zeuren over mijn telefoon. Ik heb trouwens op het moment dat ik dit schrijf een Samsung galaxy young (1e versie). Koop hem niet!!. Maar oke. Hij is niet alleen sloom, maar heeft ook nog is súper weinig geheugen. Klote ding dus. Gelukkig voor mij binnenkort vervangen ^^

4. Regen

Regen. Je haar gaat er van pluizen, je krijgt het koud, je wordt nat, oftewijl vreselijk!!!

5. Rommelige kamers

Dit klingt misschien raar, maar ja. Ik haat rommelige kamers. En weet je waarom? Omdat je ze moet opruimen. En dat is gewoon pure hel.

Dit was het voor mij van wat ik nu kon bedenken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot ziens!!

- Jullie beurt. Vertel me wat jullie vreselijk vinden en jullie ergernissen zijn. ben benieuwd! -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten