zondag 7 december 2014

Random geklets met Karin

Hallo lieve volgertjes.
Vandaag, op deze dag, had ik even geen inspiratie voor een artikel. Dus vandaar, dat ik even een beetje random ga kletsen. Ik hoop dat jullie het niet al te erg vinden dat ik geen heel uitgebreid hoofdartikel heb, maar dat is nou eenmaal even niet anders.

Oh, wat heb ik trouwens een zin in de kerstvakantie! Ik ga, samen met mijn ouders en broertje naar Japan! En oh, wat heb ik daar veel zin in. I love Japan, echt waar. Als er sneeuw ligt lekker skiƫn, kerst vieren, familie en vrienden weer meeten, lekker veel sushi eten, inkopen doen, een heus Karin paradijs. Ik ga 2 weken naar Japan, en in die twee weken is de kans dat ik alle artikelen online heb, is zeer klein. De week daarvoor, heb ik namelijk toetsweek. I know, niet leuk, maar het is nou eenmaal even niet anders. Maar, ik zal na de vakantie zo snel mogelijk het ritme weer goed proberen te krijgen, I promise!

Wat ik me net besef, is dat als jullie dit lezen, het zondag is. En dat betekent dat het sinterklaas is geweest! Misschien doe ik binnenkort wel een sinterklaas haul, idk. Is daar interesse voor? Laat maar weten in de reacties hier beneden. Maar tja, was het leuk? Wat heb je gekregen? Ik ben super benieuwd! 

Tot zover het random geklets. I know, het is niet heel veel, maar dat had ik al gezegt. Het spijt me. Maar, ik hoop dat, ondanks dat het artikel niet zo lang is, ik jullie toch heb kunnen laten genieten. Dus, als laatste zeg ik: Ciao!

- En, waar denk jij op dit moment aan? Laat maar weten in de comments! -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten