dinsdag 2 december 2014

Music tag!

Set your music playlist on shuffle and write the first 10 songs down!

1. Altijd een uitweg - Dusdavid ft Djurmaine
Dit nummer is zo prachtig, en als je het luisterd komt er een brok in je keel. Echt een prachtig nummer. Als ik je een nummer zou mogen vragen om te luisteren, luister deze!

2. She wolf - David Guetta ft. Sia
A shot in the dark, a past, lost in spa-a-ace...
God wat hou ik van dit nummer!!

3. Sovereign light cafe - Afrojack ft Keane
Tja, niet het allerbeste nummer ooit, maar ja. Het doet me belachelijk veel denken aan m'n eerste schoolfeest!

4. This is what it feels like - Armin van buuren ft Trevor guthrie
Dit nummer blijft zo goed, zelfs al is het best wel oud... I like 

5. Royals - Lorde
Oeoeh... Twijfels of ik deze ooit moet coveren... Wat denk je??

6. Let her go - Passenger
Omg... Wat een timing. Dit is het liedje van mijn groep 8, wat inmiddels dus al 1,5 jaar geleden is...

7. A thousend miles - Vanessa carlton
Oeoeh, waarschijnlijk een toekomstige cover!!

8. Monster - Eminem ft Rihanna
I'm friends with the monster, thats under my bed, get alone with the voices, thats all in my head...
Jup, ik hou van dit nummer!!

9. Youtube battle DodoGamesNL vs GamingMetReve - Wouter
Tja... No words for it. Just listen!

10. Hall of fame - the Script ft Will.i.am
Ook hiervan is er een cover incoming!

En dit was het al! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer!
Ciao! X

- Jullie beurt! Zet je playlist op shuffle en vertel me het eerste nummet dat je hoort. Bem benieuwd!! -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten