dinsdag 11 november 2014

TMI tag 2.0?!?!?!?

Zo mensen! dat is een tijd geleden! Maar ik ben er weer, en daar gaat het om!! Vandaag, de TMI tag 2.0! Waarom 2.0? Omdat ik ooit, in een ver ver verleden ooit deze tag heb beantwoord! Maar, die antwoorden kloppen voor geen ene moer meer, dus laten we hem voor een tweede keer invullen!!


1. Wat draag je op het moment?


Ik draag op dit moment: mijn blauw wit gestreepte vleermuis-shirtje met mijn grijze skinny-jeans. eigenlijk wat ik op deze foto aan heb.




2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jawel, en diegene wist dat ook. Helaas... Nooit wat geworden met die gast :')

3. Heb je ooit wel eens een vervelende break up gehad?
Jep, helaas wel. Mijn toenmalige vriendje en ik gingen naar een andere middelbare. in de vakantie zijn we uit elkaar gegroeid, en ik werd verliefd op iemand anders, die in mijn nieuwe klas zat. Ik het via sms gezegt:"Hey, we moeten praten." Maar dat vriendje heeft het geraden, en toen heeft hij zelf voor de vervelende break up gezorgt!

4. Hoe lang ben je?
Kun je niet beter vragen hoe kort ik ben?? 1,55!

5. Hoeveel weeg je?
Ik weeg op dit moment rond de 50 kilo.

6. Heb je tatoeages?
Nop!

7. Heb je piercings?
Nope!

8. Wat is je favoriete fictieve koppel?
Eeehm. die heb ik niet, sorry!

9. Wat is je favoriete serie?
Om heel eerlijk te zijn, volg ik eigenlijk geen series. Maar ik kan wél mijn favoriete Youtube serie opnoeme!!! Namelijk: Survival met el33ta.

10. Wat is je favoriete band?
Heb ik ook al niet echt, oh.

11. Wat mis je?
Ik mis de tijd dat je nog zorgeloos rond kon rennen en spelen en dat je je geen zorgen hoefde te maken over morgen.

12. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment she wolf van David Guetta of Hall of fame van The Script.

13. Hoe oud ben je?
Ik ben 13 jaartjes jong (Bijna 14!!!)

14. Wat is je sterrenbeeld?
Boogschutter.

15. Wat is een eigenschap die je zoekt in een partner?
Ik vind vertrouwen heel belangrijk!!!

16. Wat is je favoriete quote?
Make other people happy to be happy.

17. Wat is je favoriete acteur?
Hmm... Goede. Eigenlijk weet ik het niet zo goed... Ik ken ook niet zoveel acteurs.

18. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind blauw en roze tinten altijd wel mooi :)

19. Harde muziek, of zachte muziek?
Harde, dupstep voor the win!!!

20. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn kamer, mijn telefoon aan en twitter voor mijn neus. of de pc en een video van Wouter kijken.

21. Hoelang douche je?
Omgeveer 5 minuten.

22. Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik héél snel ben 15 minuutjes. anders 30.

23. Ben je ooit in een fisiek gevecht geraakt?
Nope!

24. Wat is een turn on?
Mooie ogen zijn altijd een must!

25. En wat vind je een afknapper?
Van die jochies die denken dat ze een te groot ego hebben. Gewoon doei. 

26. Wat is de reden dat je een youtube kanaal bent gestart?
Ik keek zelf ook al veel youtube, en ik vond het wel leuk om het er bij te doen, en zang gaat uiteraard niet via een artikel!!!

27. Heb je angsten?
Ja, uiteraard! Iedereen heeft wel een angst, al lijkt een persoon nog zo stoer.

28 Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Eeehm.... Weet ikniet echt meer... Maar dat is een goeed teken toch???

29. Wat was de laatste keer dat je tegen iemand hebt gezegt dat je van hem/haar hield?
Vanavond, in een tweet naar maïsha!

30. Wat is de betekenis achter je youtube kanaal?
Nou, eigenlijk heeft het gewoon mijn naam, dus kan ik er posten wat ik wil!.

31. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Hmmm... Weet ik niet zo goed meer. Alhoewel, volgens mij een Donald Duck!!

32. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Zoals ik al eerder zei, kijk ik niet zoveel series!

33. Wat is het laatste gesprek dat je hebt gevoert?
Met mijn moeder, gewoon even wat bespreken over de ouderavond.

34. Wat is de relatie tussen jou en die persoon?
Nou, ze is mijn moeder, dat zei ik al!

35. Wat is je favoriete eten?
Hmmmm..... Lasagne is altijd goed... En kip uit de oven met aardappels... En allerlei Japanse frutsels die ik niet ga beschrijven want dan krijg ik honger... :p

36. Waar wil je nog graag naartoe?
Japan, maar dat gaat sowieso uitkomen! verder lijkt me Amerika ook wel vet hoor... Of Londen..

37. Wat was de laatste plaats waar je was?
Ik ben nu in mijn bed, als dat niet meetelt school en als dat niet meetelt Juist (zegt: just (niet Engelse uitspraak))

38. Heb je een crush?
Neuh, niet echt.

39. Wat was de laatste keer dat je hebt gekust?
Kan ik me niet meer herinneren.

40. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Herinner ik me niet meer.

41. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Oeoeoeoeh... Typisch een Karin vraag dit hoor! Hmmm.. Mag ik meerdere soorten zeggen? In dat geval: katja biggetjes, tumtum, haribo perzikken en kikkers, Toblerone en Milka (en dit is nog niet eens alles!!)

42. Welke instrument(en) speel je?
Ik speel Viool en Piano.

43. Wat is je favoriete sieraad?
Armbanden zijn prachtig, maar ik irriteer me er aan, hetzelfde voor ringen, en ik heb geen gaatjes, dus om zelf te dragen ga ik voor een ketting!

44. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik doe unihockey, dus dat denk ik!

45. Wat is het laatste liedje die je hebt gezongen?
Geen idee eigenlijk, hmm....

46. Wat is je favoriete openingszin?
Ik gebruik geen openingszinnen.

47. Heb je die openingszin ooit gebruikt?
Wauw, antwoord hiervoor spreekt voor zich!

48. Wat is de laatste keer dat je hebt gechilled?
Hmm... Ja, wat noem je nou chillen?

49. Aan wie geef je de tag door?
Iedereen die wil!!!

En dit was mijn TMI tag alweer!! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en dat jullie het leuk vinden dat ik terug ben!! 

-Maar nu is het jullie beurt! beantwoord 1 of meer vragen in de reacties!!!-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten