dinsdag 26 augustus 2014

De beauty TAG!

Yo mensen!
Vandaag heb ik de Beauty TAG voor jullie!

Ho, wacht stop, Karin, dit is toch een lifestyle/persoonlijke/beautyloze blog?! Ja, maar beauty is voor mij ook persoonlijk, dus is het ook op deze blog. Het zal in dat geval alleen om tags gaan, verder komt beauty allemaal op lovebeautyqueens

Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
Als ik er aan denk 2 keer per dag, maar die red ik echt niet altijd.

Welk huidtype heb jij?
Ik heb (helaas) een vette huid.

Welke facewash gebruik je op dit moment?
Geen. Ik gebruik eigenlijk alleen tonic, en dat bevalt me prima!

Scrub je je gezichtshuid?
Ja, zo af en toe :)

Zo ja, welk merk gebruik je daarvoor?
Een DIY scrub :)

Welke dagcreme heb je?
Geen. Zoals ik al zij, heb ik een vette huid, en veel budget dagcreme's zijn daarvoor te vettig.

Heb je sproeten?
Nope, geen een. EN daar ben ik blij mee, want een Aziatische huid met sproeten staat niet echt.

Gebruik je oogcreme?
Dat is toch iets voor oude mensen? Nee dus ;)

Had, of heb je last van veel acne?
Ik heb uiteraard af en toe last van acne. Maar voor mijn huidtype valt het nog hardstikke mee.

Welke foundation gebruik je?
Geen.

En welke concealer gebruik je?
De catrice camouflage concealer

Weet je de ondertoon van je huid?
Eeeeh... volgens mij roze, maar idk want ik ben ook een beetje verbrand ^^

Wat vind je van nep wimpers?
Kan mooi zijn, maar heb het zelf nooit geprobeerd.

Wist je dat je mascara om de 3 maanden moet verwisselen?
Ja, maar ik doe het niet. Ik verwissel mijn mascara alleen als hij mijn ogen gaat irriteren, te droog wordt, gaat klonteren of als hij echt niet fijn is.

Van welk merk is je mascara?
Essence (suprise!)

Sephora of MAC?
Denk MAC, maar heb met bijde gevallen geen ervaring...

Heb je een MAC pro-card?
Nope

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up?
Mijn vingers,en mijn kabuki bruch

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Als ik oogschaduw gebruik, die van essence, anders geen XD

En voor je gezicht?
Heb ik niet..

Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Bruin

Oogpotlood of eyeliner?
Ik denk eyeliner, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar aan oogpotlood heb ik geen fijne herinneringen...

Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Nope ;)

Gebruik je minerale make-up?
Nope, dat is alweer een te oude hype XD


Welke lipstickkleur is je favoriet?
Roze


En welke kleur lipgloss?
Roze


Wat is je favoriete blush op dit moment?

Geen. Essence silkytouch blush in 010 was mijn favoriet, maar die is helaas kapot gevallen...


Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Drugstore

Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nope. 


Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Ik vind zelf eigenlijk van niet...

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Mascara die echt overal en nergens zit


Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?

Natuurlijke looks for the win!


Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?

Eeehm... ja idk ik ben niet zo van de celebrity's...


Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Moeilijk! Poeder of mascara...


Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?

Uiteraard! Ik doe het de hele vakantie al, en het bevalt me prima. Ik ga alleen liever niet naar school zonder make up...


Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Minder, maar het is nou niet zo dat ik denk, gossie wat ben ik lelijk nu...


Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?

Van wat ik heb, catrice, alhoewel ik meer van essence heb


En als laatste: wat vind je van make-up?
Een hele nutteloze uitvinding, maar wel handig om onzekere meisjes zich zekerder te laten voelen.

En dit was de TAG alweer! ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden, en tot het volgende artikel!
Later mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten