zondag 30 november 2014

Some instagram pictures!

Yo mensen!
Vandaag weer eens een: 'Some...'! Lang geleden hoor! Maar oke, vandaag ga ik jullie wat Instagram foto's laten zien, en daar kort even wat over vertellen. Kijk je mee?

- Vandaag competitiedag, één verloren, één gewonnen, 8-4! Super proud, een doelpunt gescoortd en een aantal assists. Prima dagje, en een zegen dat ik op deze sport mag zitten! -

Tja, ik denk dat deze beschrijving wel genoeg zegt. Ik hou van m'n sportje!

- Vanmiddag... #nofilterneeded -

Deze dag was een van de laatste echt zonnige herfstdagen, en toen is deze foto gecreert! 


- Oke, eigenlijk is deze leuker :3 -

Tja, ik was naar het duitse waddeneiland juist geweest, en tja, t was nogal selfie-festijn!


Tja, m'n kussen knuffel verslaving...


Tja, because I like selfies!

- Terschelling was geweldig met deze mensjes -

Jaja, in de zomervakantie was ik naar Terschelling geweest, en echt waar, ik heb er de tijd van mijn leven beleefd!!!

- Sushi time!! Met @galinamalysheva -

Tja, het is een feit, als je sushi maakt, moet je de foto's delen via instagram!

- Omg kan naar buiten in een korte broek. Summer paradise! #nofilter -

Tja, omdat glas-weerspiegelings foto's hipster waren in die tijd!

- #marphotochallenge #29 #light voor #belleblaas ben je nooit te oud ;) #sun #bubbles

Dit was sirieus een van de moeilijkste foto's om te maken! Echt waar, probeer maar is een goede mooie belleblaas foto te maken. Succes!

- #marphotochallenge #25 #littlebrother #skiiing #are #snow

Omdat ik van mijn kleine broertje hou. Het is voor mij geen broertje meer, maar meer een vriend. Klingt misschien bizar, maar het is puur de waarheid!

- #marphotochallenge #16 #blackandwhiteselfie -

Tja, waarom eigenlijk???

- Was gezellig! -

Omdat ik zo veel van onderbouwfeesten hou!!!

- #marphotochallenge #9 #hair -

Omdat ik van mijn haar hou <3
- Geniaalste pakje melk ooit!!! -

Omdat ik een theeleut ben ^^


Omdat ik (zelfs al is de herfst/winter net begonnen) nu al toe ben aan de lente :)


Omdat ik zin had in een selfie -,-

- Let it snow, let it go -

Tja, eigenlijk alleen omdat het er mooi uitziet!

En dit waren mijn foto's alweer! Ik vind het altijd leuk om even terug te kijken in mijn foto's, en ik vind het ook leuk om dit soort dingen met jullie te delen. Verder, mijn nieuwere foto's heb ik bewerkt met pixlr express. Dat is naar mijn mening de allerbeste bewerkings-app! Ik word trouwens niet betaald om dit te zeggen ofso, dus don't worry!

- Maar nu de vraag! Wat is jou instagram, en welke app(s)gebruik je om je foto's te bewerken? Ben benieuwd! ^^ -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten