zondag 21 september 2014

Me praat: Youtubers!!!


Yo mensen!!
Vandaag een ander artikel dan anders. Het gaat namelijk over Youtube, Youtubers, haters, Fangirls, jaloerse Fanaccounts en van alles in die trend. Bereid je voor op een ontzettend warrig artikel, want ik heb hier van alles over te zeggen!!!


Zoals jullie misschien weten, is Enzo, of op Youtube ook wel youtube.com/EnzoKnol op rtl late night geweest. Ik heb dat toen niet kunnen kijken, maar heb het gelukkig terug kunnen kijken via deze video!! >>> https://www.youtube.com/watch?v=nselyQaZcXI. Maar wat dan natuurlijk ONTZETTEND jammer is, is dat er dit soort haat artikelen komen.. http://glamora.ma/2014/09/vlogger_bij_rtl_late_night_nl.html

Van mij mag je haten. Echt waar. Het is niet zo dat we hetzelfde leuk vinden. En in Nederland hebben we RECHT op een eigen mening. "Maar waarom staat recht hier met hoofdletters dan Karin??" Nou. Dat kan ik je vertellen. Je hebt RECHT op een eigen mening. Maar is het SLIM om deze altijd te uiten?? no  way!! Vertel maar de eerste beste persoon die je niet kent, dat het een klote mens is, en dat ie dom en lelijk is en dat hij je niet goed vermaakt ect. Als je dat doet, krijg je waarschijnlijk een paar klappen in je gezicht, en word je helemaal verrot geslagen.

Verder. Zou je dat durven zeggen?? gewoon in real life?? Ik geloof van niet. Maar als je daar achter je computertje zit, durf je opeens ALLES! Iemand maakt een slechte cover: "wat een kut cover echt stop met youtube ofso wtf!" Iemand zingt recht voor je neus: "wat mooi!" Misschien MEEN je dat dan niet, maar je reactie is TOTAAL anders.

-Doe niet tijger, als je poessie bent!-

Wat ik gewoon wil zeggen is, ga met je medemens om, zoals jij wilt, dat er met jou omgegaan word. Of misschien belangrijker, heb RESPECT voor iemand anders. Je hoeft het niet eens te zijn met iemand anders, zolang je diegene zijn mening respecteerd.


Verder, heb je dit misschien wel gezien. Mijn twitter ruzietje van laatst. Ik sprak diegene niet persoonlijk aan. Maar hij voelde dat hij wel bij de groep "jaloerse" fanacc's hoorde. Dat verteld toch ook al wat?? Gelukkig kan het MIJ niet zoveel schelen, maar bij iemand anders misschien wel. Denk na voordat je zoiets tweet!! Ik heb met een big smile gekeken naar hoe hij zich in zo'n korte tijd zo belachelijk heeft kunnen maken!!! XOXO

Als laatste, wil ik zeggen, start de discussie maar!! Wat vind jij wel en niet kunnen op online gebied?? Ik ben benieuwd. Verder, deel dit artikel met je vrienden, als je vind dat meer mensen even normaal moeten doen. Oke, ik ben uitverteld. Nu is het jullie beurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten