dinsdag 5 augustus 2014

van 10 naar 1 tag

10 dingen over mijzelf:
1. Ik heet Karin
2. Ik ben 13
3. Ik ben lui
4. Ik ben een echt kattenmens
5. Ik ben een blogger
6. Ik heb bruin haar
7. En ik heb bruine ogen
8. Ik ben echt on georganiseerd
9. Ik ga naar de tweede
10. Ik ben een lipstick lover

9 dingen die ik leuk vind
1. Twitter
2. Snoep
3. Chocola
4. Wouter
5. Youtube
6. Katten
7. Me kussen
8. Bloggen
9. Editten

8 dingen die ik niet leuk vind
1. Haters
2. Pesters
3. Kut laptops
4. Loterijen die mij niet laten winnen
5. Haar dat statisch wordt
6. Lipstick die niet wil blijven zitten
7. Van die irritante douches die niet goed zijn een een flut straaltje geven
8. Kleding die nog in de was zit terwijl je ze aan wil

7 plekken waar ik graag kom:
1. Mijn kamer
2. De badkamer
3. Japan
4.De kruidvat
5. Bij vriendinnen thuis
6. Me blog
7. Buiten op de schommel

6 manieren om mijn hart te winnen:
1. Lief en grappig zijn
2. Er verzorgt uit zien
3. Niet al te stoer zijn
4. Me ook mijn eigen dingen laten doen
5. Gewoon mijn type zijn
6. Heel veel meer is er niet

5 plaatsen waar ik nog heen wil:
1. Japan
2. Amerika
3. De Fillipijnen
4. London
5. De primark!

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1. Twitter
2. Youtube
3. Me vrienden
4. Me famillie

3 van mijn lievelingsliedjes
1. Demons - Imagine dragons
2. Counting stars - One republic
3. This is what it feels like - Armin van buuren ft. Trevor guthrie

2 wensen:
1. Dat ik naar een DYTG mag. Het lijkt me zo vet om allemaal fanaccounts en youtubers te meeten!
2. Ooit, binnenkort, een goede pc krijgen. Hier valt echt niet mee te werken!

1 laatste woord:
1. Wouter, gewoon omdat het in me opkomt XD


Geen opmerkingen:

Een reactie posten