dinsdag 12 augustus 2014

Update artikel! Nieuw schooljaar, nieuwe indeling?

Yo mensen!
Deze keer geen TAG, of iets, nee, ik heb gewoon een update!
Ik weet niet hoe duidelijk mijn schema is voor jullie. Ik zit erop het moment ook zelf mee te puzzelen, dus tja.
Zoals je misschien al gezien hebt, heb ik de laatste tijd meer video's! Ik vind het super leuk om te doen, dus daar is mijn eerste vraag al, moet ik meer video's maken? Of hebben jullie liever geschreven artikelen? Uiteraard blijf ik dat ook doen, maar omdat het vakantie is, heb ik meer video's in de planning staan. 

Maar die video's geven ook een probleem... Omdat ik in youtube geen video's kan inplannen, zou ik om 7 uur moeten opstaan, om de video online te gooien. Uiteraard heb ik daar geen zin in. Dus zat ik er aan te denken om misschien het zondag artikel, voortaan om 12 uur te laten verschijnen. Als het goed is hebben jullie dat deze zondag ook al gezien.

Verder, voor de duidelijkheid, het schema:

-Dinsdag; een extra artikel. 07:00
een update, of een tag, of iets anders! Dit is niet vast, maar als ik er zin en tijd voor heb, komt ie online, en anders niet.

-Donderdag; Het Wouter plaatje van de week! 07:00
Het is je vast niet ontgaan, ik ben mega fan van een youtuber, namelijk Wouter. Hierin geef ik je een blik in mijn uitgestrekte fotogalerij.

-Zaterdag; This moment! 07:00
Een artikel waar ik je meeneem in een dag van me. het kan ook een week, of een vakantie zijn.

Zondag: Het hoofdartikel! 12:00
Dit kan dus van alles zijn. Een verhaal, een gedicht, een mening, een cover, een video, een geen idee, wat ik ook maar verzin!

Dit was mijn update, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot het volgende artikel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten