dinsdag 19 augustus 2014

my school story TAG #BackToSchoolWeek

Yo mensen!
Vandaag heb ik voor jullie de My school story TAG voor jullie! Omdat voor mij vandaag (ik schrijf dit op maandag) de eerste schooldag was, had ik wel zin om een school tag te schrijven. Verder dacht ik, is het niet leuk, om deze week een thema week te doen! En hier is hij dan! Ik heb deze tag van Mascha, van beautygloss, dus even een shout out naar haar! Maar eigenlijk heb ik alweer genoeg gekletst, dus laten we beginnen!!

 1. Hoe oud ben je en zit je nog op school?
Ik ben 13, en ik zit nog op school ja!

2. Welk niveau doe je?
Ik doe op het moment Havo/Vwo, maar ik ga er vanuit dat ze gewoon Vwo les geven.

3. Vind je school leuk?
Tja leuk is een groot woord. Ik vind het leren niet geweldig, maar ik ben wel blij dat het bestaat. Zonder school, was Nederland een veel minder ontwikkeld land geweest, en zonder school had je ook een stuk minder vrienden gehad.

4. Welk vak vind je leuk?
Nu muziek, maar dat kwam omdat ik vorig jaar een ontzettend leuke muziek docente had. Nu heb ik een andere docent, en blijf ik muziek uiteraard wel leuk vinden, maar ik weet niet of het nog steeds een ontzettend leuk vak blijft. Anders, vind ik op zich wiskunde wel een leuk vak.

5. Wat vind je het stomste vak?
Geschiedenis, Frans en Engels. Geschiedenis was mijn docent vorig jaar echt stom, En ik ben nu eenmaal ontzettend slecht in talen.
6. Hoe laat sta je op om naar school te gaan?
Hangt er vanaf of ik het eerste uur les heb of niet. Als ik het eerste uur gewoon les heb, dan sta ik om 7 uur op.

7. Hoe ga je naar school? Met de bus, fiets, of wat dan ook?
Ik ga met de fiets naar school.

8. Wat voor schooltas heb je?
Een eastpack, met roze-paarsige jeansstof.

9. Welke beauty producten zitten er altijd in je beauty tasje?
Een getinte lippenbalsem, een haarborstel, zonnebrand en desinfecterende gel.

10. Wat voor agenda heb je?
Een simpele oranje met zwarte van de hema.

11. Wat is jou grootste school blooper? 
Nou, eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel bloopers...

12. Wat doe je als de les saai is?
Kletsen, een beetje tekenen, toch proberen op te letten, of zoiets.

13. Wie is jou favoriete leraar/lerares?
Mijn muziek docente van vorig jaar!

14. Vertel eens een leuk verhaaltje over school
Pfff... Daar vraag je me wat... Nou, oke. Op een dag, toen we geschiedenis hadden, was slimme Karin, haar boeken vergeten. En omdat een andere jongen ook zijn boeken was vergeten, en hij er heel nonchalant over deed, stuurde hij die jongen het lokaal uit. Daarna vroeg mijn geschiedenis docent:'Wie is nog meer allemaal zijn boeken vergeten?" En ik en een ander meisje staken onze vinger aarzelend omhoog. En hij zei: "ERUIT! EN KOM NIET TERUG VOOR JE BIJ EEN ANDERE KLAS BOEKEN HEBT KUNNEN LENEN!" Zo gezegt, zo gedaan, we gingen op een computer kijken welke klassen verder ook nog die dag geschiedenis hadden. Dat waren twee klassen. Maar de ene klas was al vrij, en de andere klas had muziek, in een lokaal waar we nog NOOIT van gehoord hadden. Dus gingen we terug naar de klas, en hingen een smoesje op, over dat de andere klas met een muziek project bezig was, en dat we niet precies wisten waar ze waren. En toen, leefden we nog lang en gelukkig!

15. Wat ben je geworden na school?
Nou, ik zit nog op school, en wat ik later wil worden weet ik eigenlijk nog niet.

Dit was de TAG, ik hoop dat jullie hem leuk vonden, en tot het volgende artikel!

Laterrr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten